Джесика Алба имаше доклад от 50 страници за всички химикали, които се ползват в различни потребителски продукти като прахове за пране, килими, грим, матраци. Тя имаме проучвания, статистика и искаше да направи компания с безвредни продукти, но никой не я вземаше несериозно.

„Хората виждаха в мен само красиво момиче, което се снима по бански,“ казва тя пред Forbes Woman.

През 2011 година тя става един от основателите на The Honest Company. Днес тя се оценява на 1 млрд. долара и продължава да расте.

Алба казва, че компанията тепърва ще расте и че малката сума от 1 млрд. долара само показва какъв потенциал има компанията.

Пазарът на потребителски стоки в САЩ е на стойност около 420 млрд. долара и е най-големият на света.

Когато The Honest Company е стартирана предлага 17 продукта за пране, миене на съдове, пелени за бебета и мокри кърпички.

Днес тя предлага 120 продукта, всички от които са нетоксични. Наскоро компанията навлезе в Азия.

Да започна тази компания беше риск,“ казва Алба. „Това е нещо, с което не съм мислила, че ще се занимавам и все още не вярва, че това е истина.“