За да убеди кореспондента на The Christian Science Monitor в качеството на стоката си, Мигел Кабалеро му предлага да застане под куршумите. Просто Мигел е дизайнер от Богота, създател на бронезащитно облекло.

Сред неговите клиенти са президентът на Венецуела Уго Чавес и бившият президент на Колумбия Алваро Урибе, актьорът Стивън Сегал и дори се говори, че колекциите били оценени от Барак Обама.

За 900 долара на потенциалния купувач се предлага риза с „ниска балистична защита", което означава, че тя може да предпази от 9 мм куршум.

За 4 000 долара вече се предлага кожено яке с огнеупорни бронепанели.

Спектърът на кройките е широк- от обикновено поло до джелаба (традиционна дреха за района на Близкия Изток и Магреб, широка и дълга рокля с рязани ръкави).

Кабалеро никога не се е оплаквал от това как върви бизнесът, но не крие, че през последните години продажбите са скочили с до 60%. По думите му успехът му е обясним с нарасналото усещане за опасност в света Но това е най-добрата реклама за бизнеса му.