Лоша новина за хората, които често използват емоджито със смеещо се плачещо човече. Оказва се, че то вече не е готино.

В последните седмици представителите на две поколение, които умело боравят с интернет, водят спорове във видеа и коментари в TikTok относно някои от запазените марки на милениалите, които вече не се считат за готини от представителите на „поколението Z“.

В списъка влизат тесните дънки (присъдата на поколението Z: запалете ги), разделянето на косата на страничен път (присъдата на поколението Z: среден път) и вероятно най-болезненото от всичко, популярното смеещо се плачещо емоджи, което някои милениали използват стотици пъти на ден.

"Какво му е на смеещото се емоджи?," пита потребител в коментар в TikTok. "Вече не е модерно", отговаря му друг. В различно видео жена казва, че е ограничила използването му, след като научила, че децата вече не го ползват.

Коментар на тийнейджър под видеото гласи: "Като 15-годишен казвам, че ти трябва да използваш това емоджи, защото ние със сигурност няма да го ползваме."

"Използвам всичко друго, но не и смеещото се емоджи," казва пред CNN 21-годишният Уалид Мохамед. Спрях да го ползвам преди време, защото видях да го използват по-възрастни хора, като майка ми, по-големите ми братя и сестри и като цяло по-стари хора."

За мнозина от представителите на „поколението Z“ (родените след 1996 г.) емоджито с череп се превърна в популярен заместител за изразяване на смях. Това е визуалната версия на разговорните фрази "Мъртъв съм" или "Умирам," което означава, че нещо е много смешно.

В САЩ въвеждат автомобилни номера с емоджита Светът все по-устремено върви към осъществяване на шантави идеи

17-годишният Ксавиер Мартин определя емоджито със смеещо се плачещо лице като "безвкусица" и казва, че не много хора на неговата възраст го използват. 21-годината Стейси Тайру предпочита истинското плачещо емоджи, защото показва по-екстремна емоция и е по-драматично.

Тя дори твърди, че не може да намери смеещото се плачещо човече на клавиатурата на своя iPhone.

"Лице със сълзи от радост," както е официалното наименование на смеещото се плачещо емоджи, в момента е най-използваното в Emojitracker - уебсайт, който следи в реално време използването на емоджита в Twitter.

То оглави класацията Emojipedia на най-използваните емоджита Twitter през 2020 г., докато "силно плачещото лице" заема второто място. През 2017 г. от Apple обявиха, че смеещото се плачещо емоджи е било най-популярно в САЩ.

"Емоджито със сълзите от радост стана жертва на собствения си успех," казва интернет лингвистът Гретхен Маккълок.

"Ако отбелязвате дигитален смях по един и същи начин години наред, накрая се появява едно усещане за фалш. ... Хиперболата се износва при продължителна употреба," казва тя. По тази причина представителите на „поколението Z“ може би търсят свежи и нови начини да покажат, че се смеят.