Кралят на Саудитска Арабия тази седмица издаде указ, позволяващ на жените в страната да шофират - това сложи край на негативния статут на държавата като единствената в света, която забранява на нежния пол да управлява кола.

Редица авторекламодатели бързо скочиха в темата - да оставим политиката настрана, те със сигурност биха били щастливи да видят незабавен скок в броя на потенциалните потребители на техния продукт.

Но никой не го направи толкова умно, колкото Ford, посочва Аdweek.

Вчера автопроизводителят публикува в социалните мрежи изображение на очите на жена, отразени в огледалото за обратно виждане.

"Добре дошли на седалката на водача", се казва в текста към снимката.

Красотата е в простотата - предимство, което Ford получи пред усилията на конкурентите си от световни марки, като Nissan и Volkswagen.

Оказва се обаче, че рекламата на Ford може да не е напълно оригинална. Дж. Уолтър Томпсън Доха спечели награда на Dubai Lynx миналата година с подобна реклама за уебсайта Rafeef22.