Всеки път, когато една компания променя нещо, с което феновете са свикнали от години, няма начин да бъдат избегнати негативните реакции.

С това се сблъска и най-гледаното автомобилно състезание в Европа и Азия - Формула 1.

Компанията отвори през миналата седмица портите на ада, като промени своето емблематично 24-годишно лого, преминавайки към елегантен и модерен дизайн.

Наклоненото, изцяло червено лого беше представено в Абу Даби в неделя. То е общ проект на Liberty Media, маркетинговия директор Ели Норман и рекламната агенция Wieden + Kennedy.

Публикация, споделена от FORMULA 1® (@f1) на

Въпреки че по-късно Норман коментира, че обратната връзка за новия облик е "невероятно позитивна", един бърз поглед към интернет показва точно обратното.

Дългогодишните фенове на Формула 1 разпъват на кръст новата идея, наричайки логото "аматьорско" и сравнявайки го с течащо кранче.

Дори и четирикратният шампион на Формула 1 Луис Хамилтън, посочва, че е харесвал стария вариант повече.

Разбира се, най-забавната част от тази драма е фактът, че социалните медии вече са пълни с пародии на новото лого, посочва BoredPanda.

Формула 1 използваше старото си лого от 1993 г. насам. А вие какво мислите за новото?