Facebook има 1.79 млрд. активни потребители на месец. Това означава, че майка ви, баща ви, шефът ви и случайният човек, който срещате всеки ден на път за работа, е много вероятно да използват социалната мрежа.

Поради това филтрирането на хората, които могат да виждат публикациите ви, е от ключово значение. Не искате прекият ви ръководител да знае колко сте вманиачени по Marvel, нали? Но има малка подробност, която може би не знаете по отношение на настройките за поверителност на Facebook.

Ако сте открили особено добра статия или сте споделили страницата на ваш приятел за набиране на средства за Сирия, за да увеличите максимално броя на хората, които виждат публикацията, вероятно сте променили настройките за поверителност на Public.

По този начин обаче променяте всички бъдещи публикации на Public. Facebook потвърждава това на страницата си за често задавани въпроси.

„Инструментът запомня публиката, с която сте споделили за последен път дадена публикация, и използва същата публика, когато споделяте отново, освен ако не я промените. Например, ако изберете Public за дадена публикация, следващата ви публикация също ще бъде Public, ако не я промените“.

Когато ръчно променяте настройките за поверителност, промяната ще важи за всички бъдещи публикации. Можете да проверявате настройките си за поверителност в горния десен ъгъл на публикацията си или да ги прегледате с Privacy Checkup, до което можете да стигнете, като кликнете върху иконата с катинара kа страницата във Facebook.

Снимка: Pixabay.com