Не е лесна задача да се въведе нов продукт на пазара. Понякога потребителите не са готови за него, друг път просто не успяват да го използват.

И ако това се случи, дори огромният маркетингов бюджет не може да накара хората да го купят.

Bored Panda събира продукти на компании-гиганти, които изобщо не се представиха според очакванията. Вижте ги:

През 1982 г. гигантът в грижата за зъбите Colgate излезе с изключително странна идея за разширяване на марката - да продава замразени полуфабрикати. Този план не само се прроваля, но и продажбите на паста за зъби падат след пускането на новата линия.

През 1990-те години Microsoft решава да предостави на клиентите си нов офис асистент - Clippy. Впоследствие той е описван като един от най-лошите потребителски интерфейси, създавани някога.

Clippy е проектиран да се появява, когато софтуерът смята, че потребителят се нуждае от помощ и успя да дразни доста хора. След като от Microsoft признаха, че е непопулярна, те решиха да премахнат функцията.

A post shared by Clippy (@microsoftassistant) on

През 2000 г. гигантът в търговията със сосове Heinz реши да пусне цветен кетчуп, за да привлече вниманието на децата. Ez Squirt се предлага в три основни цвята: морско синьо, зелено и лилаво. Идеята обаче не сработва и след 6 години производстнвото е преустановено.

Пет смени на лога на компании, които потребителите не харесахаЗабелязхте ли, че Instagram смени логото си тази седмица

През 1992 г. Pepsi представи нов продукт, наречен Crystal Pepsi. Той обаче умря едва една година по-късно. Дейвид С. Новак, на когото се приписва въвеждането на концепцията, признава: "Би било хубаво, ако се бях уверил, че продуктът има добър вкус."

A post shared by Bynoe (@jordan2348) on