15 от най-добрите храни за плосък корем

58273
15 от най-добрите храни за плосък корем

Когато се опитвате да стегнете корема си, упражненията и тренировките са много важни, но това, което ядете, също играе огромна роля.

В допълнение към приема на достатъчно вода, хапването на пресни продукти и здравословни мазнини и избягването на неща, които са известни като подуващи корема, някои храни са особено добри за свиване на червата.

"Ако искате коремът ви да е плосък, изберете храни, които ще ви помогнат да намалите подуването в стомаха, като например плодове и зеленчуци с високо съдържание на вода", съветва американският консултант по хранене Кери Ганс пред health.com.

Тези 15 храни ще ви помогнат да поддържате талията си тънка чрез намаляване на подуването на стомаха, забързване на метаболизма и доставката на важни хранителни вещества, които насърчават загубата на тегло:

Краставици

Благодарение на антиоксиданта кверцетин и високото съдържание на вода - 96%, краставиците "определено могат да помогнат за предотвратяване на подуване на корема," казва Ганс.

Тези хрупкави зеленчуци също така са изключително гъвкави в кухнята: можете да ги ядете на салата, като добавка към студена лятна супа или пък да ги сложите върху фиилйка хляб, намазана с хумус.

Леща

Като член на семейство Бобови, лещата е супер питателна, заедно с другите зеленчуци, които растат в шушулки, като нахут, боб и грах.

Всички те са пълни с протеини и фибри, които повишават чувството за ситост. Те също така са добър източник на желязо, а това е важно, защото проучванията показват, че дефицитът на минерала в организма ви може да забави метаболизма.

Определете формата на корема си и лесно ще се справите с негоИма различни форми и размери коремчета, които се появяват по най-различни причини

 

Добавете лещата към салати, ако не ви харесва традиционната супа, която се приготвя от нея. Пробвайте и различните й разновидности.

Банани

Иска ви се да хапнете следобедна закуска? Един банан би бил идеален вариант.

Освен че са пълни с устойчиво нишесте, в бананите има и здравословни въглехидрати, които тялото ви усвоява бавно, което ви държи сити по-дълго време. Устойчивото нишесте пък насърчава черния дроб да премине в режим на изгаряне на мазнини, давайки сериозен тласък на метаболизма.

Още по-добра новина за корема ви: "Бананите предотвратяват задържането на вода в тялото чрез регулиране на нивата на натрий," казва Ганс, "а резултатът е намаляване на риска за подуване на корема."

Копър

Това многогодишно тревисто растение предлага някои сериозни предимства за корема ви.

В продължение на векове копърът се използва за подобряване на храносмилането, облекчаване на стомашно-чревни спазми и намаляване на подуването, казват експертите.

Можете да ядете копъра суров или термично обработен (опитайте да го добавите към супа или дори пица). Семената на растението пък подпомагат отслабването, като диетолозите препоръчват да пиете чай от копър, ако искате да се лишите от няколко килограма.

Папая

Има много причини да хапвате тези ярко оцветени тропически плодове, които са богат източник на витамини A, C, E и фолиева киселина.

Папаята съдържа също ензим, наречен папаин, който спомага работата на организма в процеса на смилане на храни, което от своя страна предотвратява възпалението и подуването на корема.

Можете да консумирате плода както суров, така и добавен в салати и ястия с екзотичен привкус.

Снимки: pixabay.com 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg