Джим Креймър винаги е търсил следващата голяма бизнес идея. Особено ако тя е подкрепена от суперзвезда. Ето защо той представя Blaze Pizza, където един от акционерите е Леброн Джеймс.

През 2015 г. Джеймс решава да не поднови договора си за спонсорство с McDonald's, като вместо това започва да рекламира Blaze Pizza. Малко по-късно става ясно, че той вече е парнтьор в проекта, основан през 2012 г.

В края на 2014 г. Blaze Pizza има открити 50 заведения, а днес те вече са 150 на брой. Плановете на партньорите са те да се увеличат до 350 до 2020 г.

Основателите на компанията Елис и Рик Верцел се опитват да намерят добра пицария в района си, но вместо това попадат само на вериги с нискокачество на доставките си.

Решават да обядват в известната верига Chipotle, предлагаща тако и буритос. Не след дълго двамата взимат решение да навлязат в пица индустрията, генерираща над 40 млн. долара оборот годишно в САЩ.

Blaze Pizza предлага на клиентите си сами да определят продуктите върху пицата си като цената остава непроменена, независимо от използваните добавки.

Рик Верцел споделя пред CNBC, че компанията му със сигурност ще се листва на борсата, но това няма да се случи в близките години.

„Ние наистина вярваме, че можем да се превърнем в бранд, оценен на над 1 млрд. долара. Просто ни трябва малко време, допълва той.