Хранителните режими на седем световноизвестни спортисти

24636
Хранителните режими на седем световноизвестни спортисти

© Wikipedia.org

Мъжете и жените консумират средно съответно 2800 и 2300 калории на ден и спортуват половин час, но за най-добрите спортисти в света това съвсем не е достатъчно.

Компанията за онлайн залози Ladbrokes изследва диетите и тренировъчните режими на известни спортисти, за да разбере какво е ежедневието им, сравнено с това на обикновените хора.

Изследването на Labrokes се основава на интервюта, статистика и коментари на треньори в различни видове спорт – от футбол до бокс.

От 5500 калории дневно при Анди Мъри до изтощаващите 8-часови тренировки на ММА боеца Конър МакГрегър. Business Insider разказва как се хранят и как тренират едни от най-добрите спортисти в света.


Юсеин Болт

Калории: 5500

Тренировки: 3.5 часа на ден

Болт има една от най-изненадващите диети в списъка. Според Huffington Post той обича да похапва пилешки нъгети и крилца сутринта, преди да излезе на пистата. Той изял 1000 пилешки нъгета, докато се състезавал на Олимпийските игри в Пекин през 2012 г.

Диетата му се състои от 60% протеини, 30% въглехидрати и 10% мазнини. На закуска той похапва шаран, варен банан или сладък картоф. Обядът му често се състои от паста с пилешко месо, а вечерята обикновено е от ориз с грах и свинско месо.

Макар че тренира само 3.5 часа на ден, Болт казва, че просто „се концентрира да бъде най-добрия на всички времена“.

Анди Мъри

Калории: 5500

Тренировки: 5.5 часа на ден

В обичаен тренировъчен ден Мъри похапва мюсли или овесена каша, последвани от яйца, бекон и варива за закуска. Плодово смути, протеини и зеленчуци са в менюто му за обяд. Вечерята включва супа, морски дарове и салата за начало, следвани от пилешко месо, картофи и зеленчуци.

Британският тенисист медитира, за да поддържа концентрацията си, пише Ladbrokes.

Винъс Уилямс

Калории: 3.489

Тренировки: 4.5 часа на ден

Уилямс започва деня си със зелен сок, протеиново смути, плод, омлет или гранола. Тя предпочита да се храни с вегетариански ястия, включващи ориз, варива и печени скариди за обяд, чипс от кейл, фурми и кашу и обичайно прави салата с пиле за вечеря.

Освен че тренира интензивно, Уилямс обича да танцува, за да поддържа формата си. Тя прекарва толкова време в залата за танци, колкото на корта, сподели Винъс преди време пред People.

Българският бизнес

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg