Хранителните режими на седем световноизвестни спортисти

16759
Хранителните режими на седем световноизвестни спортисти

© Wikipedia.org

Мъжете и жените консумират средно съответно 2800 и 2300 калории на ден и спортуват половин час, но за най-добрите спортисти в света това съвсем не е достатъчно.

Компанията за онлайн залози Ladbrokes изследва диетите и тренировъчните режими на известни спортисти, за да разбере какво е ежедневието им, сравнено с това на обикновените хора.

Изследването на Labrokes се основава на интервюта, статистика и коментари на треньори в различни видове спорт – от футбол до бокс.

От 5500 калории дневно при Анди Мъри до изтощаващите 8-часови тренировки на ММА боеца Конър МакГрегър. Business Insider разказва как се хранят и как тренират едни от най-добрите спортисти в света.

Юсеин Болт

Калории: 5500

Тренировки: 3.5 часа на ден

Болт има една от най-изненадващите диети в списъка. Според Huffington Post той обича да похапва пилешки нъгети и крилца сутринта, преди да излезе на пистата. Той изял 1000 пилешки нъгета, докато се състезавал на Олимпийските игри в Пекин през 2012 г.

Диетата му се състои от 60% протеини, 30% въглехидрати и 10% мазнини. На закуска той похапва шаран, варен банан или сладък картоф. Обядът му често се състои от паста с пилешко месо, а вечерята обикновено е от ориз с грах и свинско месо.

Макар че тренира само 3.5 часа на ден, Болт казва, че просто „се концентрира да бъде най-добрия на всички времена“.

Анди Мъри

Калории: 5500

Тренировки: 5.5 часа на ден

В обичаен тренировъчен ден Мъри похапва мюсли или овесена каша, последвани от яйца, бекон и варива за закуска. Плодово смути, протеини и зеленчуци са в менюто му за обяд. Вечерята включва супа, морски дарове и салата за начало, следвани от пилешко месо, картофи и зеленчуци.

Британският тенисист медитира, за да поддържа концентрацията си, пише Ladbrokes.

Винъс Уилямс

Калории: 3.489

Тренировки: 4.5 часа на ден

Уилямс започва деня си със зелен сок, протеиново смути, плод, омлет или гранола. Тя предпочита да се храни с вегетариански ястия, включващи ориз, варива и печени скариди за обяд, чипс от кейл, фурми и кашу и обичайно прави салата с пиле за вечеря.

Освен че тренира интензивно, Уилямс обича да танцува, за да поддържа формата си. Тя прекарва толкова време в залата за танци, колкото на корта, сподели Винъс преди време пред People.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg