Най-новият реклама на мебелния гигант IKEA ни показва какво би представлявала социалната мрежа Instagram през 18-и век.

В спота на шведската верига за мебели семейство е на път да седне на празничната трапеза, но преди това е извикан художник, за да увековечи момента.

Коментарът на IKEA: „Това е просто хранене, не конкурс“.

Това не е първият път, в който мебелният гигант показва зъбите си, пародирайки съвременната поп култура. През 2014 г., при представянето на новия си каталог, компанията взе на мушката си технологичното чудовище Apple. Вижте тази реклама тук.

Най-новите изследвания на IKEA, посветени на живота ни у дома, показват, че нашата колективна концепция за дома измества фокуса си. Затова компанията ни напомня, че освобождаването от външния свят и оценяването на семейната вечеря имат непреходна стойност.

И вероятно, веригата си мисли, че ако вечеряте по-често вкъщи, ще си купите маса от някой от техните магазини :)

Вижте рекламата: