Хората, отварящи писмата си в Индия, скоро ще могат да очакват аромата на кафе, без да им се налага да си сипват чаша от ободряващата напитка.

Бордът по кафето на Индия и Индийските пощи вчера представиха нова пощенска марка с аромат на кафе.

Марките, които струват по 100 рупии (1.55 долара) и на които са изобразени зърна от кафе, чаша кафе и думата кафе, вече се продават на уебсайта на Индийските пощи, както и в 84 "филателни бюра" в страната.

В реклама на новата марка, публикувана в Twitter от Борда по кафето, се казва: "Изпратете аромата на кафе на любимите си. На кого бихте подарили тези ароматни марки?".

Според организацията хората вече се редят на опашки за новите марки.

Това не е първият случай, в който Индия пуска ароматни марки. През 2006 г. бяха пуснати марки с аромат на сандалово дърво, а през 2007 г. с аромат на рози.

Индийското кафе се изнася по цял свят, като Италия е дестинация номер едно, съставлявайки 25% от износа през 2015-16 г., според сайта на Борда по кафето. Близо 9% от износа на Индия отива за Русия, а едва 1.8% за САЩ.

Чаят обаче си остава много популярен в Индия, като по данни на Евромонитор индийците са пили средно по 176.6 чаши чай през 2015 г., в сравнение с едва 16.6 чаши кафе.