Индустрията за мъжка козметика процъфтява

3783
Индустрията за мъжка козметика процъфтява

Продуктите за грижа за кожата за мъже изживяват истински ръст в продажбите, въпреки че все още не могат да достигнат тези на женските.

В САЩ за 2012 година са похарчени 5 млрд. долара за мъжки козметични продукти. Това е над два пъти сумата, изхарчена за 1997 година. Освен това мъжете вече не купуват само душ гелове и крем за бръснене. Те купуват и истинска козметика.

Разбира се, производителите промотират мъжките продукти по различен начин. Те не казват „молив за очи“, а „коректор за вежди и брада“. Фон дьо тена се нарича „градски коректор“.


Големите компании като 4Voo, Menaji и Kenmen се опитват да правят опаковки, които да не наподобяват женските.

Дори големи марки като Sephora и Clinique започнаха да правят мъжки балсам за устни и фон дьо тен.

Виж още: Чорапогащниците за мъже все по-популятни 

„Светът е различен и днес мъжете се грижат за себе си,“ казва гримьорът Джон Стейпълтън, „Мъжете прекарват повече време пред огледалото от жените. Защо всички козметични компании обръщат внимание само на жените?“ 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg