Продуктите за грижа за кожата за мъже изживяват истински ръст в продажбите, въпреки че все още не могат да достигнат тези на женските.

В САЩ за 2012 година са похарчени 5 млрд. долара за мъжки козметични продукти. Това е над два пъти сумата, изхарчена за 1997 година. Освен това мъжете вече не купуват само душ гелове и крем за бръснене. Те купуват и истинска козметика.

Разбира се, производителите промотират мъжките продукти по различен начин. Те не казват „молив за очи“, а „коректор за вежди и брада“. Фон дьо тена се нарича „градски коректор“.

Големите компании като 4Voo, Menaji и Kenmen се опитват да правят опаковки, които да не наподобяват женските.

Дори големи марки като Sephora и Clinique започнаха да правят мъжки балсам за устни и фон дьо тен.

Виж още: Чорапогащниците за мъже все по-популятни

„Светът е различен и днес мъжете се грижат за себе си,“ казва гримьорът Джон Стейпълтън, „Мъжете прекарват повече време пред огледалото от жените. Защо всички козметични компании обръщат внимание само на жените?“