Instagram инфлуенсъри искат безплатен престой в луксозни курорти

7354
Instagram инфлуенсъри искат безплатен престой в луксозни курорти

© pixabey

От луксозен курорт в Малдивите съобщават, че най-малко шест пъти на ден с тях се свързват Instagram инфлуенсъри със запитвания за безплатно настаняване, цитирани от Business Insider.

Влиятелните хора в социалните мрежи често получават безплатни продукти и услуги в замяна на отзиви и препоръки, които споделят в своите социални канали.

Редица луксозни хотели вече се възползват от взаимоотношенията с инфлуенсърите, тъй като по този начин достигат до нови аудитории.

Не е тайна, че т.нар. "инфлуенсъри" наистина получават безплатни неща.

Ако следвате травъл блогъри в Instagram, вероятно сте виждали постове от тях, разположени в хамак в средата на невероятни тюркоазени води или стоящи на ръба на безкраен басейн на фона на балийската джунгла - и те често не плащат за тези луксозни престои.

 

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on


Повечето инфлуенсъри предлагат в замяна да напишат препоръка в своя блог или да публикуват серия от снимки в Instagram профила си и по този начин да визуализират всеки аспект от престоя си на определно място пред своите последователи.

Лиза Таргет, генерален мениджър на технологичната компания Tribe в Обединеното кралство - онлайн магазин, в който брандовете си сътрудничат с инфлуенсърите, казва пред Business Insider: "Технологиите дадоха на марките инструментите за директно партньорство със собствените им клиенти".

Инфлуенсърите Джак Морис (@doyoutravel) и Лорън Буллен (@gypsealust) имат впечатляваща Instagram аудитория. Те сякаш постоянно посещават луксозни курорти и хотели. Дори признават, че понякога брандовете им плащат за публикуване на снимки.

 

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on


Но някои от луксозните брандове за настаняване вече се чувстват уморени или излъгани от очакванията си към инфлуенсърите. Защото не всеки, който твърди, че инфлуенсър, наистина има влияние.

Кейт Джоунс, мениджър ;аркетинг и комуникации в петзвездния курорт Душит Тани в Малдивите, казва пред The Atlantic, че всеки ден получава най-малко шест заявления от самопровъзгласили се "инфлуенсъри", които искат безплатен престой.

И някои от тези искания идват от обикновени потребители на социални медии, които имат относително малък брой последователи.

"Всеки, който има Facebook в наши дни, е инфлуенсър. Хората казват:" Искам да дойда на Малдивите за 10 дни и да публикувам две снимки в Instagram, за да достигна до 2 000 последователи", каза тя, добавяйки, че често инфлуенсърите се свързват с бранда чрез опцията "директно съобщение" в Instagram.

"Това са хора с 600 приятели във Facebook, които казват:" Здравейте, аз съм влиятелен, искам да отседна в хотела ви в продължение на седем дни ".

Други, казва тя, просто изпращат имейл с думите "Искам да си сътруднича с вас".

Тези хора очакват средно пет до седем нощувки на база all inclusive, продължава тя. "Малдивите не са евтина дестинация."

 

A post shared by ELLE (@elledarby_) on


Според Джоунс само около 10% от запитванията, които получава, наистина заслужават внимание.

"В крайна сметка, ако не сте склонни да изразходвате собствените си пари за продукт или услуга, нямате право да я препоръчвате на аудиторията си", казва Таргет, добавяйки, че има блогъри, използващи платформата Tribe, които са "повече от щастливи да закупят продукта без предварително поощрение".

Тя добавя, че курортите трябва да бъдат внимателни с инфлуенсърите, които се свързват с тях по този начин.

"Инфлуенсъри, които сами се хвалят с броя на последователите си, често изискват по-задълбочено разглеждане", казва тя, като посочва, че е важно да се провери дали последователите не са купени или фалшиви - т. нар ботове.

Изключително важно е да се определи какъв процент от публиката е активно ангажирана със съдържанието, което инфлуенсърcj публикува, казва Таргет.

В края на краищата, защо да удостоявате някого с безплатни облаги, ако това, което ще получите в замяна, е неподходяща или фиктивна публика?

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg