Сандро Веронези - милиардерът, чиято компания Calzedonia Group е продала интимно бельо и дрехи за 1.8 млрд. евро през миналата година, планира да предизвика Victoria’s Secret на нейна територия, като отвори първите си щатски магазини.

“Вероятно ще започнем от Ню Йорк, който е град на модата, след което ще отворим магазини и в други големи градове,” споделя италианецът пред Bloomberg. “В САЩ има един доминиращ конкурент, но това вероятно е причината, поради която жените биха искали да имат алтернатива.”

Компанията на Веронези продава серията бельо Intimissimi, чорапите и чорапогащи Calzedonia и плетените изделия Falconeri чрез мрежа от над 3 800 магазина, основно в Европа. 55-годишният Веронези притежава 84% от компанията, а състоянието му се оценява на 2.4 млрд. долара, според индекса на милиардерите на Bloomberg.

Вижте още: Истинската тайна на Victoria's Secret – шеф милиардер на 77 г.

Италианският производител на бельо има магазини и в Хонконг и Япония и планира да разшири допълнително дейността си в Азия, където потребителите засега държат на местните марки.

Според Веронези щатските магазини ще бъдат отворени в следващите няколко години. Той признава, че може би ще е трудно да се печелят клиенти на пазар, доминиран от L Brands Inc., която притежава Victoria’s Secret и La Senza.

Базираната в Кълъмбъс, Охайо, компания има 11.4 млрд. долара приходи и 24.7 млрд. долара пазарна капитализация.

Според Веронези оценката от 2.8 млрд. долара на Bloomberg на неговата компания е "малко или много" точна, въпреки че точната стойност е трудно да бъде преценена.

Засега групата няма планове за първично публично предлагане на акции и не обмисля придобивания, според Веронези.