През миналата седмица икономическото министерство на Белгия заложи клопка на местни бизнесмени, карайки ги да подпишат един доста откачен договор.

С него деловите мъже се задължават да осигурят на служителите си яйца за Великден и да поливат растенията пред министерството.

Един истински урок за разсеяни шефове!

Всичко започнало миналата година, когато наблюдение навело министерството на мисълта, че бизнесмените масово не гледат какво подписват.

За да разбере откъде идва проблемът, Министерството създало фиктивен сайт Belgian Online Register и изпратило над 10 000 запитвания за информация уж с цел обновяване на директорията.

В крайна сметка то можело да спечели 600 000 евро!

Защото около 200 предприемачи подписали протокола, без да обърнат внимание, че се ангажират да плащат по 1000 евро близо три години, само името на фирмата им да присъства в съответната директория.

Освен това те се задължавали да поливат цветята пред министерството и да осигурят на служителите си яйца за Великден. Това било написано долу на страницата с дребен шрифт.

„Компаниите все още приемат оферти без да се запознаят добре“, припомнят от министерството.

Затова те решили да дадат нагледен урок.