Когато една добре изглеждаща французойка - 25-годишен модел от Париж - се появява в Instagram през август, тя бързо набира повече от 50 000 последователи.

Благодарение на богат асортимент от снимки от плажове, пазаруване и разходки с приятели, пред много потребители на социалната мрежа тя си изгражда перфектен и слънчев живот.

Те обаче няма как да знаят, че Луиз Дулаж не е истински човек. Нещо повече, ако някой се вгледа по-добре в публикуваните фотографии, най-вероятно ще забележи едно общо нещо.

На всички снимки присъства алкохолно питие – дали това ще е чаша Sauvignon Blanc в ръката й, коктейл на ръба на басейна или бутилка, стърчаща от чантата й, няма значение.

Всъщност, Луиз Дулаж наистина съществува. И тя наистина е 25-годишен модел от Париж. Профилът й обаче е напълно фалшив.

Тя е наета от парижката рекламна агенция BETC, за да изпрати умно послание относно пристрастяването към алкохол на младите хора.

Профилът е част от кампанията Like My Addiction, която има за цел да повиши информираността относно консумацията на алкохол сред младите хора и да обърне внимание на факта, че алкохолизмът може да бъде нещо, което околните лесно пропускат.

Трикът на рекламната агенция беше разкрит от самата нея, след публикация на видео в YouTube. Слоганът му е "Лесно е да пропуснете зависимостта на някой близък." Можете да го видите под статията.

Президентът и творчески директор на BETC Стефан Пари казва за AdWeek, че по-голямата част от хората просто са видели в снимките на Луиз Дулаж красиво младо момиче, а не самотна и нещастна жена със сериозен проблем с алкохола.

"В тази епоха повечето хора имат идеален живот в социалните медии, който обаче служи за скриване на не толкова идеална реалност," според Пари.

Снимки: instagram