Изданието J. Walter Thompson Intelligence твърди, че милениалите в Китай леко изостават от западните тенденции и започват да уважават собствените си корени.

20-годишните китайци поначало се стремили към цифровото бъдеще със скоростта на светлината, но сега леко се успокоили и се завръщали към офлайн света, по-точно – историята и културата на своята страна. Водещи местни брандове доловиха тази „вълна“.

Малко преди наближаването на китайската Нова година брандовете започнаха да се заиграват с милениалите, използвайки техните културни кодове и национални мотиви в лимитирани серии.

В същото време местните компании поставят акцент върху диалога между поколенията, концентрирайки се върху определен исторически период, отчитайки особеностите на етническите групи, живеещи в страната, и се стараят да осъвременят вековните традиции.

Най-голямата марка напитки HeyTea успя да научи младежите да се наслаждават на традиционната церемония по пиене на чай и се сдружи с шанхайската компания за разкрасяване Pechion.

Заедно те измислиха интересно забавление: през октомври 2018 г. всеки посетител на т.нар. Cheese Bus — където се продава HeyTea — можеше да си купи козметика от лимитирана серия и да получи като подарък порция от новата напитка.

Pechion е компания с почти вековна история – основана е през 30-те години на 20 в. Поради това милениалите до скоро я възприемали като ретро козметика. Уважаваната и популярна HeyTea просто протегна ръка към разкрасителната компания и, посредством съвместни продажби, стартира своята кампания в WeChat.

Красива малка къща в японски стилУсеща се хармонията между интериор и екстериор

Втори живот живее и шанхайската марка Liushen, чийто продукт е препарат срещу комари Florida Water. Как? Под егидата на 120-годишната компания за козметика Jahwa.

Миналия юли борците с комарите се обединиха с алкохолната марка Rio и редакцията Vogue China, за да комбинират серия бутилирани коктейли за големи e-commerce-мероприятия.

facebook.com/pg/SeesawCoffee

В средата на 2018 г. Музеят на Забранения град (най-големия дворцов комплекс в света) се сдоби със собствена колекция червила, а през януари 2019 г. модната верига кафенета Seesaw Coffee организира офлайн мероприятие, на което двама студенти разказваха какво е то да се върнеш към корените си, да се преместиш в Бишан и да пробваш да живееш обикновен селски живот.

Посетителите на столичното кафене имаха възможност да приготвят традиционни китайски „лунни“ пирожки юебин.

Китайските марки също успяват да заинтригуват милениалите. Например, луксозната компания Eath Library, която пуска на пазара продукти за грижа за кожата, оформи шоурум в Сеул по образ и подобие на средновековните корейски аптеки.