Компанията-производител на обувки Payless, която се ориентира към бюджетни предложения, изигра сериозна шега на модните инфлуенсъри в Калифорния.

Тя нае бившия магазин Armani в Санта Моника, нареди по рафтовете обувките си и отвори врати под фалшивата марка Palessi.

Модните ентусиасти са накарани да повярват, че пазаруват от модни колекции от висок клас, когато всъщност магазинът е пълен с обувки Payless, при които има само една-единствена промяна - цената.

Най-скъпото предложение е чифт маратонки на реална стойност 19.99 долара, който е продаден за 640 долара. В рамките на няколко часа след отварянето на магазина са направени 3 000 долара оборот, съобщава BoredPanda.

Въпреки че инфлуенсърите са подмамени да вярват, че купуват дизайнерски стоки, в крайна сметка, клиентите не губят нищо.

Payless връща парите им, като им позволява да задържат обувките.

10 тайни на най-изгодния шопинг в Zara, издадени от служител Кога ще започне голямата лятна разпродажба на Zara тази година?

Palessi се оказва голям хит - мода, която съчетава качество и стил.

В своя блестящ маркетингов ход Payless използва социалния експеримент за нетрадиционна рекламна кампания.

Пред ADWEEK маркетинг директорът на компанията Сара Кауч казва: "Кампанията показа огромното несъответствие и има за цел да напомни на потребителите, че все още сме подходящо място за пазаруване на достъпна мода".