Как Samsung се подигра на Apple в новата си реклама?

25598
Как Samsung се подигра на Apple в новата си реклама?

© Pixabay

Корейският гигант Samsung никога не се е страхувал да се подиграва открито на конкурентите си.

Особено на щатската компания Apple, чийто продукт е новият iPhone X.

И докато хиляди се редиха на опашки с часове, за да се сдобият със смартфона, Samsung представи новата си реклама, която открито осмива това.

Спотът, освен това, успява да изтъкне всички проблеми на iPhone, появили се през годините.

IKEA се подиграва с луксозна чанта, която прилича на нейна торбаЗа тези от вас, които не знаят, луксозната модна марка Balenciaga наскоро пусна нова чанта. Аксесоарът струва 2 145 долара

Това е впечатляващо постижение за реклама, която продължава само 1 минута.

Тя е наречена Growing Up и започва със случка от 2007 г. Дело е на известната рекламна агенция Wieden + Kennedy, която е ангажирана с промотирането на цялата серия смартфони на Samsung - Galaxy S8, S8+ и Note 8.

Вижте как се развива действието след това:

Това не е първият път, в който Samsung взима на подбив Apple. През 2014 г. Next Big Thing така ефективно подиграва потребителите на iPhone, че се смята, че Тим Кук е възнамерявал да потърси рекламна компания, която да работи върху отговор на рекламата. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

ай стига бе
# 0
22:11 | 7 November 2017
Що не се габаркат с 4ката на Айфон - щото няма по-добър.Още го ползвам, батерията държи до 3 дни, 234 пъти съм го изтървал на теракота,цимент и мозайка, но все още е здрав. Не го заменям за друг.
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg