Повече от 2700 са жените в Китай, разполагащи с повече от 30 млн. долара, показа преди време доклад на Wealth-X. Средното им богатство се равнява на 119 млн. долара, а 39% от тях са под 40-годишна възраст.

Те са млади, живеят в големите градове и са кариеристки, но освен това умеят и да харчат парите си. Проучване, проведено в Китай показа, че половината от луксозните покупки в страната са дело, именно на жените.

Производителите на коли като Ferrari и Maserati, както и други, доскоро смятани като мъжки марки имат намерения да се обърнат към жените в страната.

Китайските жени са раздвоени между два свята – традиционното китайско семейство (което остава много важно) и модерния начин на живот, обградени от луксозни предмети. Една от целите на жените обаче остава постоянна, а тя е да се омъжат за богат мъж.

„Тези жени искат съпруг, но не какъв да е, а богат мъж“, се посочва още в резултатите от проучването.

Богаташките обичат да пазаруват в чужбина, тъй като вероятността луксозните продукти, продавани в страната да са фалшиви, е голяма.

Според различни източници Китай ще се превърне в луксозен пазар номер 1 в света най-късно до 2020 г.