Най-богатият човек във Франция Бернар Арно нарече сватбената рокля на Меган Маркъл „абсолютно невероятна”.

Оценката на сватбената рокля на новоизлюпената херцогиня на Съсекс не бива да ви изненадва, все пак Арно е изпълнителен директор и президент на LVMH – компанията, притежаваща модната къща Givenchy, която създаде роклята специално за кралската сватба на Меган и принц Хари.

Роклята е създадена от арт директора на бранда Клеър Уайт Келър.

„Мисля, че роклята е невероятна и също така пасва перфектно на това, което новата принцеса представлява: модерност, разнообразие и чувство за разбрана елегантност и резултатът бе абсолютно невероятен”, казва Арно по време на конференцията VivaTech, която се провежда в Париж, предава CNBC.

Сватбата бе гледана от хора от целия свят, като само в САЩ цели 29 млн. души са гледали на живо церемонията, която се състоя в Замъка Уйндзор в Англия миналата събота, сочат данните на Nielsen.

Givenchy е основана от Хюбърт де Живанши през 1952 година, като дрехи, създадени от модната къща, са били носени от цяла плеяда известни личности като Грейс Кели и бившата първа дама на САЩ Джаки Кенеди.

Нещата, които Меган Маркъл няма да може да прави след сватбатаБившата звезда от телевизионния сериал „Костюмари“ Меган Маркъл ще трябва да свикне с някои сериозни промени в живота си, след като официално стана член на най-популярното кралско семейство в света.

„Мисля, че Givenchy е символ на елегантността още от Хюбърт де Живанши насам. Хюбърт е бил приятел с Одри Хепбърн, така, че е разбирал елегантността”, казва Арно.

Компаниите за луксозни стоки също инвестират сериозни суми в новите технологии с цел разширяване на каналите, чрез които достигат да потребителите. Именно поради това Арно присъства на технологичната конференция в Париж.