Хранителните стоки и алкохолът се превърнаха в едни от най-популярните заявки за доставка през 2021 г. - две тенденции, които се родиха по време на пандемията и вероятно ще останат дълго след нея, според доклад на Uber Eats, споделен с Travel + Leisure.

Американците поръчват всичко през платформата на компанията - от банани (продукт номер 1 за продажба в Съединените щати) до големи маргарити и разнообразни разфасовки White Claw (алкохолна напитка).

От аптеки и магазини, като 7-Eleven, те си набавят чрез доставка практични неща, като лекарства против главоболие, комплекти за самотелно тестване за COVID-19 и малинови шейкове Slurpee.

„През последните дванадесет месеца нашите клиенти разчитаха на Uber Eats, за да поръчват сандвичи, отвертки и всичко останало“, казва Лекси Левин Мичъл, говорител на Uber, пред T+L.

„Ние знаем, че няма нищо по-добро от това поръчката ви да бъде доставена точно както сте си представяли — без значение колко уникална може да е. Така че, независимо дали искате диня с горчица или се нуждаете от дамски превръзки и бебешко мляко, наистина можете да получите всичко с Uber Eats."

7 храни, които дължим на американските индианциНай-голямото съкровище, което идва от Новия свят, се оказват земеделските култури, отглеждани от местното население

Когато става дума за ресторантьорска храна, потребителите на Uber Eats търсят комфорта - пържените картофи със сирене увеличават популярността си с повече от 1234%, в сравнение с преди пандемията.

Като цяло най-популярният тип храна е мексиканската кухня, следвана от бургери, сандвичи и китайска храна. Докато най-популярните продукти са пържените картофи (особено в петък), те са следвани от Pad Thai и чеснов наан.

Изглежда, че придирчивите към храната също са се увеличили през 2021 г.- искания, като „без яйце“, „без халапеньо“ и „без кориандър“ са скочили драстично през последната година. Но никъде това не е толкова разпространено, колкото в Кънектикът, Ню Йорк, Ню Джърси, Илинойс и Джорджия, където клиентите най-често добавят специални инструкции към своите поръчки.

Разбира се, няма недостиг на уникални поръчки през 2021 г., включително клиент, който иска много специфична конструкция на парфе от гранола и казва на ресторанта: „Надявам се, че сте развълнувани, защото сте на път да създадете шедьовър“.

Друг пък държи храната му да е толкова пикантна, че иска от ресторанта да "го накара да се разплаче".