Работата далеч не е единственото гадно нещо в офиса. Колегите могат да направят работния ден ад.

LinkedIn направи проучване на най-дразнещите неща у колегите, което обхваща представители на 16 нации.

Оказва се, че най-раздразнителни са служителите в Индия, а най-търпеливи са тези в Италия.

В САЩ най-дразнещо е, когато колегите вземат от хладилника чужд обяд.

Бразилците пък посочват като най-дразнещо нещо клюкарстването.

Индийците се ядосват на мелодиите за телефон.

Японците нямат нищо против шегите и номерата.

Немците се дразнят най-много на неспазване на хигиената в общи части.

Има обаче един глобален проблем, който се посочва от хората от всички държави и от 1 от всеки 5 души в анкетата - това е, когато колегите не поемат отговорност за действията си.

В САЩ се посочват още „хора, които само се оплакват" и „лоша хигиена". Любопитно е, че 2 от 3 жени в САЩ посочват „прекалено разголено облекло", докато този проблем се споменава от само 1 от 3 мъже. В Швеция пък от това се притеснява едва 1 от всеки 10 мъже.

Психолозите дават два важни съвета тук. Единият е да не се притесняваме, да казваме на колегата, който ни притеснява, какъв е проблемът. Другият съвет е да се вгледаме в себе си и да се запитаме „Да не би нещо, което аз правя, да е проблем за другите?"

Други проблеми, които се споменават:

- говорене на висок глас

- подслушване

- изпращане на прекалено много ненужни и-мейли

- незареждане на принтера с хартия след като сте я изхабили

- това, че някои колеги идват на работа болни и разпръскват зарази.

Още любопитни новини във Facebook