Какво се промени в желанията на богатите пътешественици

3596
Какво се промени в желанията на богатите пътешественици

Експерти от туристическия бранш все по-уверено твърдят, че желанията на богатите пътешественици съществено са се променили. Сега, когато пътуват, те все по-често искат да получат неповторимо преживяване. А това създава доста главоблъсканици за традиционните хотели.

Неотдавна порталът American Express Travel проведе анкета сред 1540 американци, чийто семеен доход възлиза на не по-малко от 100 000 долара.

Резултатите показали следното:


81% от анкетираните искат пътешествията им да включват „уникален местен опит“;

73% са съгласни да доплатят за това, а повече от половината заявили, че биха искали да опитат местната кухня по време на пътуването си.

Любопитно е, че туристите все по-рядко искат да отсядат в шаблонни хотелски стаи. Те предпочитат стаи с дизайнерско оформление, пише Business Insider.

Вицепрезидентът на American Express Travel Клер Бенет допълва, че за 2017 година се наблюдава повишаване на заявките само в САЩ с над 30% за пътешествия, които включват преживяване на местния начин на живот и дизайнерски оформени стаи.

По думите й туристите все повече искат да опитат от местната кухня, да са настанени в красиво декорирани стаи и да се потопят в местната култура. Това е причината, поради която много хотели губят клиентите си.

Други пък печелят нови, тъй като предлагат точно такова преживяване.  

За последното десетилетие има хотели, които са съсредоточили усилията си върху местната кухня като начин за привличане на туристите.

Други пък имат като приоритет културата и дизайна, позиционирайки се като места, където пътешествениците могат да натрупат неповторим опит.

Туристите искат да са сигурни, че ще получат „нещо“, че това място ще ги грабне с нещо необикновено, че дълго време ще помнят тази почивка, казва „разработчикът на вдъхновения“ в хотелската верига Hilton Джон Питър Линдберг.

Главната цел на туристическия отрасъл в наши дни е да открие най-подходящите емоции и вдъхновение за всеки турист.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg