Ким Кардашиян вече и на Уолстрийт

2257
Ким Кардашиян вече и на Уолстрийт

Ким Кардашиян използва социалните медии, за да разширява процъфтяващата си бизнес империя.

“Не се опитвам да ребрандирам имижда си. Опитвам се да използвам социалните медии, за да разбера какво харесват моите почитатели и да създам марка за тях,” заяви риалити звездата и предприемач в интервю за CNBC направено на Нюйоркската фондова борса.

“Когато се допитам до моите почитатели в социалните медии, те търсят мода, продукти за красота, правилно хранене и парфюми,” казва тя.

Това е накарало Кардашиян и нейните сестри да влязат в партньорство с компанията BoldFace, в която тя има 10-процентен дял, за да създадат серия козметични продукти.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

fhfh
# 0
16:09 | 6 September 2012
mn protivni mastii, no protivniq narod si gi haresva
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg