Преди години компаниите трябваше доста да се постараят, за да направят реклама със звезди. Трябваше да се свържат с агенция, да правят фотосесии, заснемане на видеа, концепция и т.н.

Днес те могат просто да платят на някоя известна личност да пусне съобщение в Twitter за това колко много харесва продукта им. Компаниите печелят важна реклама – в социалните медии, а за звездите това са лесни пари, сама трябва те (или асистентът им) да напишат няколко думи на клавиатурата.

Някои известни личности като Ким Кардашиян редовно правят пари по този начин. Кардашиян може да не е най-талантливата в света, но със сигурност знае как да печели пари. Тя дори таксува 2 500 долара хората, които желаят да дойдат на партито за рождения й ден.

Когато се ожени за Крис Хъмфрис тя изцеди възможно най-много пари от тази сватба, макар бракът им да изтрая едва 72 дни.

Компании се надпреварваха да й изпращат различни продукти, свързани със сватбата безплатно, в замяна само на един туит от нейна страна, много компании са плащали за подобна реклама.

Тя е спечелила около 18 млн. долара от реклама и права за снимки покрай сватбата си.

Ким дори не си прави труда да подбира рекламите – пуска съобщения за продукти за отслабване и диети, а на другия ден за бърза храна и кексчета.

Нейната сестра Клои Кардашиян не остава по-назад. Тя има около 8.3 млн. последователи в Twitter и таксува по 13 000 долара за туит за ваш продукт.

Това важи дори за звезди, които вече не са популярни. Франки Муниз, който участваше в сериала „Малкълм“, но славата му доста позападна в последните години все още успява да таксува 252 долара за туит. Той има 183 000 последователи.

Майк Тайсън има 3.7 млн. последователи и взема пи 3 250 долара за туит.

Вижте тарифите на още няколко звезди, които активно се възползват от този доход:

Джаред Лето – 13 000 долара за туит

Мелиса Джоан Харт – 9 100 долара за туит

Снуки – 7 800 долата за туит

Кендра Уилкинсън – 7 800 долара за туит

Холи Мадисън – 2 600 долара

Лиса Рана – 975 долара за туит