Да, точно така — бельо, което можете да носите в продължение на седмици без да перете. Мисията на Organic Basics като компания обаче не е да насърчава мързела сред по-младото поколение, макар че случаят изглежда точно такъв.

Не, тук става въпрос за съхраняване на околната среда, пише Business Insider.

"Нашият бизнес е устойчивата мода. Традиционият начин на купуване, носене, пране и изхвърляне на надценено бельо е ужасно разхищение на ресурси. То също така е изключително вредно за околната среда," казва 27-годишният Мадс Фибигер, главен изпълнителен директор и съосновател на Organic Basics.

Прането и сушенето съставляват две трети от общия ефект върху околната среда и точно по тази причина Organic Basics започва да произвежда бельо.

Специалната съставка е сребро. Този конкретен метал е антимикробен и поради тази причина НАСА използва сребро, за да пречиства водата на астронавтите.

Бельото се предлага с покритие със сребърна формула, което убива 99.9% от всички бактерии и миризими в него, според Organic Basics.

"Формулата работи. Можете да носите нашето бельо много по-дълго, преди да го изперете. Спестяваме време и пари, докато намаляваме загубите на вода и енергия," обяснява Мадс Фибигер.

Бельото е направено от материали, които могат да бъдат рециклирани напълно.

Ето какво трябва да обличате, когато спитеИзберете правилната пижама, за да имате добър сън.

Компанията пуска първата си колекция от продукти през 2017 г., след като финализира най-голямата краудфъндинг кампания в модната сфера в Скандинавия. Сега Organic Basics се завръщат с ново поколение продукти - Silvertech 2.0.

Продуктите са произведени от 100% рециклирани материали, а сребърната формула е сертифицирана по системата Bluesign, което гарантира, че при производството на продукта са пестени ресурси и са използвани щадящи околната среда технологии.

"Използваме механично рециклиран найлон, който е изключително устойчив като текстилен избор. Също така прилагаме безшевна плетачна технология, която прави бельото удобно за носене, дори и в още по-дълги периоди от време."

Снимка: organicbasics.com

Модната индустрия е тази, която е мръсна и тя трябва да се промени.

Модната индустрия, или по-скоро околната среда, има нужда от по-устойчив подход. В момента пътят, по който върви, е към дори още по-негативно въздействие върху околната среда.

Проучване на фондация Елън Макартър описва как до 2050 г. текстилната индустрия ще е утроила потреблението си на енергия и ще съставлява 26% от вредните емисии в световен мнащаб, в сравнение с 2% през 2015 г.

Компании, като Organic Brands, залагат на потребителите, особено на по-младото поколение, избирайки устойчивостта пред легендарни марки, като Calvin Klein и Diesel. То изглежда е на тяхна страна. Проучване на Nielsen от 2015 г. показва, че 66% от потребителите в световен мащаб са готови да плащат повече за устойчива марка.

"Смятаме, че модната индустрия е мръсно к****е, което не допринася за по-доброто състояние на околната среда. Искаме да покажем, че е възможно да се произвеждат страхотни продукти на разумна цена със 100% устойчивост."

Снимка: organicbasics.com

Опаковка от 2 броя боксери SilverTech за мъже струва 64 долара, докато опаковката от 2 броя бельо за жени струва 56 долара. Досега компанията е продала над 200 000 продукта на около 50 000 клиенти.

Organic Basics в момента провежда четвъртата си кампания за набиране на средства в Kickstarter.