Компания за аниме игри направи японски близначки мултимилионерки

7846
Компания за аниме игри направи японски близначки мултимилионерки

Японски близначки станаха мултимилионерки, след като листнаха на борсата компанията си за мобилни игри, насочена към жените.

През миналата седмица общият дял на Анна и Мицуки Накаджима в Coly - компанията, която основават, се оценяваше на около 15.2 млрд. йени (141.5 млн. долара).

Компанията прави базирани на японската анимация игри насочени към жените, а близо три четвърти от нейните 200 служители са жени.


Конкретният жанр, в който компанията създава продукти, се нарича "отоме", което на японски означава девойка.

Свалянето на игрите на Coly, сред които са заглавия като Stand My Heroes и Promise of Wizard, е безплатно, но играчите плащат за разкриването на допълнителни сюжети.

Според Coly японският пазар на игри, особено за жени, е нараснал от 70 на 80 млрд. йени в периода 2019 – 2020 г.

Почитателите на отоме изглежда са фанатично посветени на определени заглавия в дълги периоди от време, казва пред BBC Серкан Тото, анализатор в японската консултантска компания Kantan Games.

Най-младият професионален играч на Fortnite е на 8 годиниНай-големият момент по време на осмия рожден ден на повече деца е духането на свещичките на тортата. Джоузеф Дийн пък получи 33 000 долара бонус, за да подпише професионален договор

Историята на сестрите Накаджима е „много необичайна“, защото индустрията на игрите в Япония е „момчешки клуб“, тъй като по-малко от 5% от софтуерните компании в страната се оглавяват от жени, казва Тото.

"Сестрите Накаджима успяха да свършат изключителна работа по разрастването на своята компания толкова бързо в толкова конкурента среда."

"Компанията никога не е приемала рискови капитали, което със сигурност е много по-лесният път, който мъжете избират в Япония," добавя той.

Популярността на японската анимация, която е по-известна като аниме, расте от години, особено в САЩ, Китай и Южна Корея.

В свой доклад щатската консултантска компания Grand View Research оценява пазара на аниме на 20.5 млрд. долара и прогнозира той да нараства с по около 9% на година до 2025 г.

От Netflix обявиха, че над 100 милиона домакинства в световен мащаб са гледали поне по едно аниме заглавие в платформата на компания в периода октомври 2019 г. – септември 2020 г., което е увеличение от над 50%.

Оттогава стрийминг сайтът подписа редица сделки със създатели на аниме за генериране на съдържание.

Sony се превръща в ключов играч на пазара на аниме, а годишните печалби на компания бяха подкрепени сериозно от хитовия й аниме филм Demon Slayer.

Той се превърна в най-бързо генериращия приходи филм в киноисторията на Япония, като заработи 10 млрд. йени (93 млн. долара) само за 10 дни.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg