Компаниите могат да се сърдят на кризата за лошите си финансови резултати, но за едно нещо трябва да й благодарят - служителите са станали по-лоялни.

Международно проучване на Kelly Services в Европа, Северна Америка и Азия е установило, че двама от петима служители са станали по-верни на работодателите си.

В изследването са взели участие 134 000 души в 29 държави. 43% от респондентите са казали, че се „абсолютно лоялни" към работодателя си, а 26% се определят като „доста лоялни".

27% са казали, че финансовата криза е засилила връзката между тях и работодателя им, докато едва 10% казва, че тя я е отслабила. За 63% кризата няма значение в случая.

Сред тези, които са станали по-отговорни заради кризата преобладават младите служители на възраст между 18 и 29 години. По региони, такъв отговор са дали най-много служители в Северна Америка.