Баскетболната звезда Леброн Джеймс заменя пържените картофки с пица, потвърдиха от CNBC.

Баскетболистът на Кливлана Кавалиърс няма да поднови рекламния си договор с McDonald's, като вместо това ще бъде част от рекламната кампания на Blaze Pizza.

От McDonald's потвърдиха официално раздялата, пожелавайки успех на баскетболиста.

Джеймс вече е акционер в Blaze Pizza и притежава заведения на франчайз в Чикаго и Маями, но от компанията заявиха, че новата сделка представлява разширяване на сътрудничеството между тях.

"Джеймс ще участва директно в маркетинговата дейност на веригата чрез реклами, в социалните медии, събития, организирани в заведенията, и други кампании," се казва в съобщение на Blaze.

Условията по сделката не бяха обявени. Някои от другите компании, които Джеймс рекламира, са Nike, Beats by Dre и Coca-Cola.

Blaze е една от няколкото вериги, които се опитват да завземат по-голяма част от бързо развиващия се пазар на пици, при които клиентът избира сам съставките.

Blaze Pizza е едва на три години, но вече има 70.3 млн. долара годишни продажби. Сред инвеститорите в компанията са Мария Шрайвър и съсобственикът на Boston Red Sox Том Уърнър.