Собственикът на Louis Vuitton LVMH и музикалната звезда Риана са се споразумели за закриването на нейната модна линия Fenty по-малко от две години след пускането й, обявиха от френския гигант в сферата на луксозните стоки.

Според LVMH дейността на Fenty, която е базирана в Европа, ще бъде “поставена на изчакване” на по-добри пазарни условия.

Подкрепеният от LVMH инвестиционен фонд L Catterton е придобил дял в марката луксозно бельо на Риана Savage X Fenty.

“LVMH и Риана потвърждават амбицията си да се концентрират върху растежа и дългосрочното развитие на екосистемата на Fenty, фокусирайки се върху козметиката, грижите за кожата и бельото,” се казва още в изявлението.

LVMH и певицата пуснаха модната линия Fenty през 2019 г., което беше рядък ход от страна на френската компания, която съзада лейбъла от нулата, за да се възползва от нарастващото търсене на колаборации със знаменитости в сферата на луксозните стоки.

Луксозните марки, които отчитат най-големи загуби през 2020 г.Луксозните марки по света отчитат големи загуби през 2020 г. заради коронакризата. Спадът в продажбите при част от тях е повече от 50 процента за първите шест месеца на настоящата година

Fenty, чието име идва от пълното име на певицата - Робин Риана Фенти, трябваше да стъпи върху общата козметична марка на Риана и LVMH и да предлага пълен набор от дрехи, обувки и аксесоари.

Това беше първата марка, която LVMH създава изцяло от 1987 г., когато стартира Christian Lacroix, която, в крайна сметка, беше продадена през 2005 г., след като така и не успя да излезе на печалба.