Billie пренаписа всичко, което сме научили от марките самобръсначки и рекламните кампании.

Моделите на тази конкретна марка имат окосмяване (истинско окосмяване) по целите си тела. А сега вече и по лицата си.

Точно преди Мовембър - популярната здравна инициатива, която насърчава мъжете да си пуснат мустаци през целия месец ноември с цел благотворителност, от Billie пуснаха рекламна кампания, която насърчава жените да направят същото.

“Ние имаме мисия да нормализираме телесното окосмяване при жените,” казва съоснователката на Billie Джорджина Гуули пред HuffPost. “Мустаците ни се сториха идеалната следваща част от тялото, защото въпреки че всички ние ги имаме, никой не говори за тях, да не говорим пък да ги почитат.”

Екипът на Billie избира Мовембър, за да пусне тази кампания като начин да прокара идеята “правете, каквото искате с телесното си окосмяване”, докато едновременно с това популяризира добра кауза.

Марката продължава да нормализира нещо, което в крайна сметка е нормално. Преди това тя имаше кампании с пубисно окосмяване и окосмяване под мишниците, в които насърчаваше жените да се бръснат, само ако искат.

“Надяваме се да премахнем стигмата върху окосмяването над горната устна и да накараме жените да се чувстват уверени с това, че имат окосмяване там,” казва Гуули. “За нас би било страхотно, ако това да имаш мустаци беше толкова нормално при жените, колкото е при мъжете.”

Марката набира своите модели в Instagram, като организира кастинги и се свързва с жени, които “изглеждат уверени с мустаци на своите снимки.”

Кампанията стартира вчера с обещанието от страна на компанията да дари още толкова средства, колкото бъдат събрани от нейната инициатива Team Billie Movember в размер на до 50 000 долара.