По време на тазгодишното издание на Super Bowl софтуерната компания Salesforce представи платформата за устойчивост #TeamEarth с бранд партньор Матю Макконъхи, призовавайки бизнес лидерите да работят в помощ на Земята, вместо за Марс или метавселената.

Сега компанията отново си партнира с носителя на Оскар в „Походът“ (The March) - нов 60-секунден спот, който насърчава бизнес лидерите да дадат приоритет на устойчивостта.

„В клипа “Нова граница“ (New Frontier) напомнихме на света, че планетата Земя все още е нашият офис“, коментира звездата, „а сега с „Походът“ предлагаме поведение, основано на стойност, което бизнесът може да приложи на практика“.

Рекламата започва с Макконъхи, гледащ мрачни новини за глобалната климатична криза по телевизията в обществена пералня, след което събира хората и ги повежда на марш по улицата. Докато звездата отправя призивите си, тълпата около него нараства. В нея се включват ръководители, строителни работници, деца и дори цял баскетболен отбор, който завършва изреченията му, докато той зове за подпомагане на общностите в нужда, приоритизиране на опазването на околната среда и създаване на равни възможности.

Рекламата в нито един момент не се фокусира върху това, което прави Salesforce като бизнес. Вместо това клипът изцяло акцентира върху цялостното послание за устойчивост.

„Походът“ говори за идеята, че живеем във времена, в които опазването на ресурсите е от съществено значение за истинския дългосрочен напредък, а прехраната ни е наша работа. Посланието на спота ни напомня, че трябва да преосмислим това, което считаме за ценни инвестиции – независимо дали става дума за планетата, възможностите, които нашите деца ще имат, или начините, по които се отнасяме един към друг ежедневно“, обяснява Макконъхи. Присъединете се към отбор Земя Клипът насочва зрителите към Team Earth Now, нов уебсайт на кампанията, който стартира в сряда и дава възможност за присъединяване към общността в LinkedIn. Там потребителите могат да видят Земята, представена като компания, която се хвали с екипа си от 8 милиарда души и която акцентира върху ключови продукти като водата и т.н. Salesforce преди това е използвала платформата #TeamEarth, за да рекламира целите си за приобщаване и намаляване на емисии. Компанията също така предоставя ресурси на други бизнеси, които искат да се борят с несъзнателни пристрастия, да финансират предприемачи, фокусирани върху борбата с изменението на климата, или да изградят свои собствени планове за действие в областта на климата.