Майките са в челото на класацията, когато става въпрос за харесването на най-различни марки във Facebook, показва проучване на Burst Мedia. Ощо 58% от майките в САЩ следват или харесват най-различни марки в социалните мрежи.

Проучването показва, че майките са групата потребители, която има най-голяма вероятност да следва любимите си марки в социалните медии. От проучването също така става ясно, че двама на всеки трима читатели научават за различни марки чрез “харесванията” от блогове, като майките и групата 18-34-годишните са особено повлияни от споменаването на марки. Общо 66% от четящите блогове казват, че рекламата от страна на блогър влияе върху техните решения за онлайн покупки.

Проучването разкрива и други интресни данни - 49% от участниците казват, че са лоялно към марките в интернет и периодично “харесват” или следват марки в социалните медии. Най-честата причина, която посочват за това да “харесват” любимите си марки онлайн, е, че по този начин им оказват подкрепа.

Проучването е било проведено през май, а резултатите му бяха обявени миналата седмица. От Burst са говорили с 1 453 американци на възраст над 18 години и са установили, че три четвърти от тях (76.3%) посещават социални медии като Facebook, Twitter, LinkedIn и Foursquare, като жените са по-активни в това отношение от мъжете.

Общо 49% от жените, участвали в проучването, посещават подобни сайтове поне по няколко пъти всеки ден, в сравнение с едва една трета (34.0%) от мъжете. “При някои сегменти аудитории, като майките, социалните медии са част от ежедневието,” казва Марк Кефер, директор маркетинг в Burst Media.