В последните години френската модна къща Balenciaga стана популярна с това, че превръща класически недобре изглеждащи неща в тенденции, които масите съвсем неиронично приемат.

Откакто компанията назначи Демна Гвасалия за творчески директор, всичко - от имитация на пазарските чанти на IKEA до Crocs, вече минава по модните подиуми.

Тяхната есенна колекция за 2018 г. не беше изключение и включваше чифт червени обувки, които наподобяват картонените кутийки за пържени картофки на McDonald's.

През август духовете в интернет бяха разбунени, след като стана ясно, че струващите 740 долара обувки имат паралел в индустрията на бързото хранене.




Обувките са почти разпродадени навсякъде, но McDonald's в Швеция реши да напомни на хората за предполагаемия принос на компанията към висшата мода.

IKEA се подиграва с луксозна чанта, която прилича на нейна торбаЗа тези от вас, които не знаят, луксозната модна марка Balenciaga наскоро пусна нова чанта. Аксесоарът струва 2 145 долара

В снимка, публикувана от McDonald's Швеция, мъж е поставил на краката си картонените кутийки, наподобяващи обувките на Balenciaga, а текстът под нея гласи "Ако получим 103042 харесвания, наистина ще пуснем такива обувки."

Снимката събра над 14 000 харесвания, като едва ли ще достигне 100 000, но шеговитата идея на компанията си струва да се отбележи, пише Complex.