McDonald’s въвежда нова система за обслужване на клиенти

4709
McDonald’s въвежда нова система за обслужване на клиенти

McDonald’s възнамерява да внедри в своите ресторанти устройства за самообслужване, заплащане, а също така и поставянето на киоски за поръчка на хамбургери със съставки по избор.

По този начин около 500 заведения на McDonald’s вече са преминали към новата система на обслужване. Припомняме, че в САЩ има над 14 000 McDonald’s заведения.

Впоследствие автоматизацията ще бъде внедрена във всички клонове на компанията в САЩ. Очаква се това да стане и в някои други страни.

Във връзка с новата система възникнаха разпалени дискусии. Засега знаем, че стойността на сензорните киоскове достига 60 000 долара.

В компанията се успокоят с мисълта, че инвестициите ще се отплатят, като не се предвижда съкращаване на персонала.

Служителите ще се занимават с обучението на клиентите – как да поръчват храна, да се разплащат и т.н.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg