Мелания Тръмп си навлече критики заради цветно палто на Dolce&Gabanna, което струва 46 000 евро, съобщава испанският вестник El Pais.

Ярките цветове, елегантността и бароковият стил на дрехата, носеща името Flor 3D, привлече вниманието главно с цената си, равняваща се почти на средната годишна заплата на американците през 2015 г.

Първата дама на САЩ се появи с палтото в Италия миналия петък, по време на последната спирка от първата обиколка в чужбина на американския президент Доналд Тръмп.

Публикация, споделена от stefanogabbana (@stefanogabbana) на

Медиите отвъд океана обсъждат всякакви теории. Според New York Post Мелания демонстрирала сила и елегантност, за да си отмъсти на дизайнерите, които отказаха да я обличат след идването на власт на Тръмп.

Washington Post открива известен смисъл в избора на италианската марка за визитата в Сицилия. „В интерес на истината, палтото на цветя е красиво“, пише изданието.

Стефано Габана благодари на Мелания Тръмп чрез профила си в Instagram, че е избрала негови модели и дори я сравни със София Лорен. Той не пропусна да се подиграе на хората, които предлагат бойкот на модната му компания, именно защото е една от често избираните марки от първата дама на САЩ.

Мелания Тръмп представи палтото по време на туристическа обиколка с останалите половинки на световните лидери, които присъстваха на срещата на върха на Г-7. Коприненото палто е част от есенната колекция на Dolce&Gabanna за 2017 година, съобщава CNN.

Първата дама го използва по време на визитата си в кметството на Катаня, където съпругите на държавните глави пристигнаха с частен хеликоптер. Мелания е почитателка на италианската марка и използва много други нейни модели по време на пътуването.

Един от въпросите около Мелания Тръмп след избирането на съпруга й за президент на САЩ беше кои дизайнери ще я обличат в ролята й на първа дама. Томи Хилфигър беше един от първите дизайнери, който сподели пред специализирания сайт Women's Wear Daily, че „дизайнерите трябва да бъдат горди да обличат Мелания Тръмп“.

Първата дама на САЩ е голям посланик на известните модни марки, както и на такива, които тепърва правят първите си крачки.