Хората, които шофират по междущатскaта магистрала 15 в Солт Лейк Сити, вероятно са забелязали няколко огромни билборда с реклама за среща с богат член на Църквата на Исус Христос и светиите от последния ден (LDS).

“LDS милионер търси своята съпруга,” пише на билбордовете. "Ексклузивно VIP събитие на 7 юни."

Дизайнът на билбордове изглежда сякаш е правен от петокласник с увлечение по Photoshop, но се оказва, че те са напълно легитимни, според Elle.com. Всъщност има такъв богаташ от Юта, който се предлага на билбордове край магистралата, която стига от Сан Диего чак до Алберта, Канада.

Ерин Шурц, която се определя като LDS сватовницата, разказва пред Salt Lake Tribune, че тя е организирала цялото това нещо и че нейният клиент наистина търси любовта.

Билбородвете ще останат до 31 май, а след това 20 късметлийки ще бъдат поканени да се присъединят към мистериозния мъж на ексклузивна групова среща. Заинтересованите трябва да попълнят молба, в която трябва да опишат типа на тялото си, като възможностите, измежду които могат да посочат, са: "стройно, атлетично, обикновено, няколко килограма отгоре, голямо и миньонче."

Към молбата също така трябва да се прикачат две снимки и да се посочи църковната принадлежност.

До понеделник молбата беше попълнена от 326 жени.

“Този човек е опитал много различни начини да намери любовта, но засега безуспешно,” казва Шурц за клиента си пред Tribune. “Той е страхотен човек и има много какво да предложи.”

Според нея мистериозният й клиент е на възраст между 30 и 45 години, милионер, висок е над 180 см и е "красив." Той иска да се среща с жена, която изповядва същата религия, въпреки че това не е основното изискване и също така е бивш служител на Белия дом по време на мандата на президент от Републиканската партия".

Той изпраща имейл до Tribune, в което нарича билбордите си "рекламен трик, който има за цел да привлече внимание."

"Това е индикация, че съм постигнал способността да се грижа за семейство, но не е индикация за това, че си търся златотърсачка,” пише той. “Ако тази рекламна кампания ми помогне да се срещна с жени, които мога да опозная по-добре, тогава тя е била успешна.”