Ако притежанието на автомобил Porsche не е достатъчна демонстрация на социален статус, подразделението на германската компания за луксозни спортни автомобили, Porsche Design, пуска мобилен телефон само за притежателите на Porsche, информира Reuters.

Световната премиера на модела P'9522 BLACK, който е най-новият от серията мобилни телефони на Porsche Design, се състоя в Сингапур, където засега, само около 1 600-те собственици на Porsche ще могат да си го закупят от автомобилния шоурум Stuttgart Auto.

Телефонът е произведен от Sagem Wireless и се продава на цена 2 280 сингапурски долара (1 636 щатски долара), което е три пъти повече в сравнение с цените на Blackberry или iPhone в Сингапур.

От Porsche Design обаче очакват голямо търсене в страната и в Азиатско-тихоокеанския регион, където броят на милиардерите се е увеличил с 80% през 2009 г., според сп. Forbes.

Porsche Design е глобална марка за луксозни стоки, която се цели основно в клиенти мъже и е основана през 1972 г. от Фердинанд Александър Порше.

Марката е доста популярна и в Китай, където Porsche има повече от десет шоурума.