MсDonald's пуска своя телевизия

927
MсDonald's пуска своя телевизия

Телевизия от MсDonald's ще се появи на екраните на 800 ресторанта на веригата за бързо хранене, пише Los Angeles Times. Съдържанието й ще е съобразено с отделните региони. Иначе в програмната схема са заложени местни спортни събития, трейлъри на предстоящи филми, които ще се появят в градските киносалони, новини и ТВ-шоута, музика, истории от живота на различни хора.

С разпространението и програмирането на канала ще се занимава ChannelPort, съдържанието ще предоставят няколко компании, като например Vimby, която представлява интересите на повече от 150 киностудия. Инвестицията в канала се пази в тайна.

Той вече бе изпробван в Лос Анджелис, Сан Диего и Лас Вегас. „Задачата ни е да привлечем вниманието на посетителите и да ги развличаме", обясни създателят на ChannelPort Лийланд Едмондсон.

Каналът ще тече на големи екрани, които ще се виждат от 70% от местата в ресторанта. Каналът ще се състои от повтарящи се часови блокове, а те на свой ред от блокове от по 20-22 минути. Един от тях например ще е посветен на местни спортисти, на най-добрите ученици и студенти, а друг на успехите на самата верига. Рекламното време ще бъде 8 минути на час, а измежду него рекламата на самия McDonald's ще е едва 30 секунди от цялото това време.

Висшият ръководен екип на McDonald's вярва, че телевизионният канал ще е повод за посетителите да прекарат повече време в техните ресторанти, да идват със семейство и приятели, а не просто да купуват и ядат на крак, както е в 70% от случаите при клиентите.

Веригите на дребно и ресторанти търсят какви ли не нови начини, за да задържат посетителите и да удължат престоя им около масата или касата. На практика всички големи вериги за бързо хранене в САЩ и Западна Европа започнаха да предлагат на клиентите безплатен достъп до WiFi. Starbucks пуснаха миналата година мобилно приложение с новини и съдържание, специално подбрано или създадено за посетителите на веригата.

Много търговски центрове на Запад, а още в Япония, Южна Корея и други държави са оборудвани с телевизионни екрани, на които се рекламират не само стоки, но и клипове, моменти от модни шоута и други.

McDonald's не са първият ресторант, който създава собствен телевизионен канал. Американската верига Danny's започна да предава през 2009 г. телевизия в 1 500 от своите ресторанти. Но проектът на McDonald's е с огромен размах - компанията смята, че телевизионната й аудитория ще достигне 18-20 млн. човека на месец, съобщиха от ChannelPort.

Поради това веригата е готова да купува не само готова продукция, но и да поръчва производство на оригинални шоута. При успех на телеканалът може да се появи по мобилните устройства и да се предава в ресторантите на веригата в цяла Америка.

Веригата McDonald's има към 33 000 ресторанта в 118 държави по света, които обслужват ежедневно 64 млн. души.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 667.820 0.00%
  • BGREIT 114.350 0.00%
  • BGTR30 547.120 0.00%
  • BGBX40 130.790 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1772 1.1773
  • GBP/USD 1.3185 1.3186
  • USD/JPY 113.5130 113.5250
  • USD/CHF 0.9849 0.9851
  • USD/CAD 1.2622 1.2624
  • AUD/USD 0.7815 0.7816
  • USD/BGN 1.6613 1.6616
Ask Bid
  • DOW JONES 23328.76 23332.76
  • S&P500 2574.72 2575.22
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5371.33 5373.33
  • DAX 12984.97 12986.97
  • FTSE 100 7517.59 7519.09
  • ПЕТРОЛ 51.97 52.03
  • ЗЛАТО 1279.90 1280.40
  • СРЕБРО 17.02 17.05

Видео