Наръчник за часовниците на Уолстрийт

23012
Наръчник за часовниците на Уолстрийт

Банкерите обичат часовници. Те обичат да колекционират часовници. Обичат да говорят за часовници. Виждал съм цели групи аналаизатори от Уолстройт да отиват към най-близкия магазин на Rolex в деня, в който са получили първия си бонус.

Моделът Submariner е официалният часовник като за начало на Уолстрийт, пише в Business Insider бившият служител на Citigroup Джон Лефевр и създател на популярния профил @GSElevator в Twitter.

Виждал съм и колега, който изрязва снимка в реални размери на Patek Philippe, който обмисля да си купи, след което поставя снимката на китката, “за да го пробва”.


Тъй като в Хонконг няма данък върху продажбите, ми се налагаше да нося поне по един часовник с мен на всяко пътуване до Ню Йорк за колега, който се опитва да спести няколко (хиляди) долара. Използвахме служебната поща за изпращането на кутията и касовата бележка, за да избегнем проблеми с митниците.

Часовниците са важни, особено на Уолстрийт. Дори и ако не се интересувате от часовници, е важно да се интересувате. Това често е първото нещо, което някой използва, за да ви прецени.

Лефевр, споделя, че е виждал всичките най-популярни часовници на Уолстрийт и дори е притежавал няколко. Ето кои са те (според него):

Rolex

Не е най-лошият часовник, от който можете да започнете.

До известна степен да носиш Rolex е като да караш BMW Трета серия. Показва, че имаш някакви пари, но нямаш какво интересно да кажеш.

Това обаче е добър начален избор. Лефевр споделя, че първият му часовник на Уолстрийт е бил Rolex Just Date. Откраднали му го, когато си тръгвал от бар в 3 часа през нощта в Лондон.

Няма да сгрешите със Submariner, GMT и Sea-Dweller. Когато става въпрос за Уолстрийт обаче, часовникът, който трябва да имате, е Daytona. И тъй като за него има списък с чакащи, може да си го купите от дистрибутори, ако искате да демонстрирате положение.

Друг трик на Уолстрийт е да вземете стар Rolex от Christie’s или Bonhams. И да си измислите история как дядо ви, например, го е спечелил на табла в Париж през 1952 г.

Hublot

Ако това не е казус по маркетинг, трябва да бъде. Създадената през 1980 г. без някакво сериозно потекло марка прекарва почти три десетилетия в неизвестност, докато Жан-Клод Биве не поема компанията през 2004 г.

Той назначава нов дизайнер, увеличава цените, за да промени представите за марката, и се концентрира почти изцяло върху продуктовото позициониране и рекламните договори със знаменитости.

В резултат на всичко това оборотът на компанията нарасна почти десетократно за последното десетилетие.

Вижте още: Какви часовници носят някои от най-големите играчи на Уолстрийт?

Panerai

Panerai беше посредствен производител на часовници, докато не се появи Рамбо и ги направи готини, точно когато големите часовници набираха популярност. Това е часовник на екшън герой, за типовете, които се хвалят с това, че изневеряват на жените си.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

?
# 0
16:03 | 21 March 2016
Още една по-безумна реклама ако може да сложите ,но ако може да закрие и останалата част на екрана.
L
# 1
22:02 | 12 February 2016
И аз си курих златен Rolex ама го носих един месец и след един нощен бар в Перник в 4 сутринта ми го откраднаха.
vat
# 2
22:02 | 12 February 2016
Надали ще си купят и Patek Philippe.Каквито и да са гъзари,тези часовници струват много пари.
Михаела
# 3
17:08 | 9 August 2015
Hublot носят турбо гъзарите по бългаските дискотеки хахаах. Само, че репликите на марката, на цени от 15.00 до 300.00 лв. Няма кой Ганьо да извади 40.000 лв и да ходи да щрака с пръсти. Този който може да си го позволи го показва в голф клуба или на някоя яхта :-)
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg