Питайте която и да е двойка, затънала в сватбено планиране, и тя най-вероятно ще ви отговори, че с най-голямо нетърпение очаква медения месец (освен вечното съпружеско щастие, разбира се).

Според изследване от 2013 г. на сайта за сватби и лайфстайл TheKnot.com, двойките прекарват много повече време в проучване, планиране и пътуване за меден месец, отколкото когато и да било. „Няколко фактора допринасят за това. Но тази тенденция се наблюдава особено отчетливо при хората, които се женят малко по-късно в живота си“, отбелязва Кристен Максуел Купър от компанията XO Group.

Тя отбелязва, че индустрията с медените месеци достига над 11 млрд. евро на година и в последно време се наблюдава промяна от стандартните медени месеци на „сърф, плаж и слънце“ към по-екзотични дестинации в Азия, Африка и дори Антарктида.

Базираната в Лондон компания за луксозни пътешествия Black Tomato е експерт в планирането на идеалния меден месец. Тя предлага уникални пътувания, съобразени с профила на клиента, по целия свят.

„Нашата основна препоръка е да се откажете от всякакви предварителни представи за меден месец. Препоръчваме на двойките първо да помислят какво искат да получат от това преживяване, да обмислят емоционалната страна на преживяването си, преди да изберат дестинация“, отбелязва съоснователят на компанията Том Марчант.

Но при толкова много екзотични места по света свеждането на списъка до едно не е никак лесна задача. Точно това прави компанията T+L – от луксозна сафари хижа до бунгало на частен остров на Големия бариерен риф в Австралия – има всичко за всеки, а видовете меден месец са най-разнообразни.

[{506}]