Немската верига Aldi, притежаваща повече от 8000 магазина наскоро бе обявена за най-добрата в света.

Коя е обаче причината хората да обичат толкова много супермаркетите Aldi? Разбира се - ниските им цени. Стоките там са дори по-евтини от щатската верига Wal-Mart, според наскоро проведено проучване от Cheapism.

Aldi има страхотна стратегия, която прилага, за да може да продава на подобни ниски цени. Вижте я:

1. Собствени марки

Около 90% от стоките, предлагани в Aldi са собствени марки. Елиминирайки доставчиците, веригата може да предложи подобна стока на по-ниска цена на клиентите си.

В обикновен супермаркет може да се намерят около 40 000 стоки, докато в Aldi те са само 1400. Продавайки по-малко на брой стоки, веригата увеличава техните продажби, а това й позволява да предлага още по-ниски цени.

Вижте още: 4 лесни начина да спрете да пилеете пари в супермаркета

2. Без рафтове

В Aldi няма да намерите рафтове. Там продуктите са наредени в кутиите си. Това спестява време на служителите, които вместо да редят продуктите, просто заместват изчерпаното количество с нова кутия/кашон.

3. Организация на труда

Организацията на труда в Aldi е на толкова високо ниво, че веригата се нуждае от по-малко хора от другите супермаркети. Продуктите, продавани там са пакетирани и претеглени, което улеснява сканирането и заплащането им.



Още: Няколко трика на супермаркетите, чрез които харчим повече пари