Миналата година 30-секунден рекламен клип по време на Super Bowl е струвал 2.7 млн. долара! Това е най-скъпото рекламно време в света.

За сравнение, 42 години по-рано, когато първенството се провежда за пръв път, 30-минутен спот e струвал 40 000 долара.

По време на Super Bowl се излъчват и най-скъпите реклами като бюджет. Някои от тях са снимани специално за вечерта на финала.

Рекламата на Victoria's Secret, излъчена миналата година по време на финала, е била видяна от 103.7 млн. души, което я прави най-гледаната минута в историята на рекламата.

Най-известната реклама, правена за Super Bowl, e тази на Budweiser с кучето и далматинеца. В нея не се показва нито една бутилка бира. В една минута се разказва историята на истинското приятелство между куче и кон.

Конят не е избран за един от конете на Budweiser и е искрено разочарован. Той обаче е решен да се пребори за мечтата си. Една година тренира усилено с помощта на кучето (звучи музика от Роки). Когато се явява отново на кастинг година по-късно, печели работата и американската мечта отново се сбъдва.

Тази година Super Bowl ще се играе на 1 февруари и се очаква рекламите да надминат рекорда от миналата година. Един срещу друг ще се изправят Pittsburgh Steelers и Arizona Cardinal.