Най-странните бизнес идеи, които се оказват печеливши

37399
Най-странните бизнес идеи, които се оказват печеливши

Не е нужно идеята ви за бизнес да е за нещо велико и кой знае колко полезно на човечеството.

Ако имате интересно хоби – опитайте се да го превърнете в бизнес – точно това са направили някои хора, като тези, чиито истории са публикувани тук. Те са подбрани от Си Ен ЕН:

Модел на части от тялото

Линда Теглович, основател на Body Parts Models, Inc.

 

Бащата на Линда Теглович е университетски преподавател, който не бил много щастлив от факта, че тя си изкарва парите като модел, докато тя не получила чек за 72 000 долара, след като била избрана за „мис дупе в джинси“.

Линда започнала кариерата си на модел в Ню Йорк, на 14-годишна възраст.

Първият й успех бил когато я избрали за дублъорка на краката на Рене Русо във филм.

Когато се преместила в Лос Анджелис, тя не успяла да си намери агенция, която да й търси работа като дубльорка, за това решила да основе своя собствена.

Тя започнала бизнеса с 1000 долара през 2001 година. Оставила обяви за кастинги по супермаркети и автомивки. Когато 1000 души се явили за първия й кастинг, тя разбрала, че от това ще излезе нещо.

Днес компанията й представя 20 ангажимента на месец. Голяма част от нейните хора не са професионални модели – има учителки, пожарникари, дори един астронавт, който служи за модел на ръце.

Има 14 направления, за които може да явите на кастинг – очи, устни, коса/шия, уши, крака, ръце, задни части, цели ръце, корем, някои необичайни части и дублъорство в киното.

„Не се търсят само красиви дупета,“ смее се Линда. „За някои реклами търсят специално по-дебели.“

Агенцията ще направи печалба от 600 000 долара тази година, което е ръст от 23% спрямо 2010 г.

Надписи във въздуха

Патрик Уолш, AirSign

Летенето с рекламни или други надписи със самолет е много популярен начин да се рекламираш в САЩ, а много мъже го използват като оригинален начин да предложат брак. Освен да се дърпа банер обаче, все по-популярно става писането на послания в небето.

Патрик Уолш купува една такава компания през 2008 година за 600 000 долара и иска заем от банки, за да развие бизнеса. Те обаче му отказват. Тогава той се свързва с други такива компании и успява да убеди някои от тях да му дават ангажименти като подизпълнител.

Компанията право 1 млн. долара печалба в първата си година, а с прибавяне н а международната си дейност, през 2012 година, се очаква печалбата да е на стойност 5 млн. долара.

Той има самолети и хеликоптери, както и въздушни балони с лога на компании.

Компанията има и група от 5 самолета, които летят така, че да изписват букви. Траекторията им е направена с компютърна програма.

„Не е лесно да правиш букви със самолет,“ казва той. „В небето няма гума и не можеш да изтриеш грешката“.

Личните послания струват между 750 и 2000 долара. Най-популярното от тях е „Ще се омъжиш ли за мен?“. „ При тези обяви имаме 100% успеваемост. До сега всички са казали „Да“, казва Уолш.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Kristy
# 0
19:12 | 17 December 2011
My problem was a wall until I read this, then I smhased it.
.
# 1
09:11 | 25 November 2011
В САЩ е възможно,защото се спазват авторските права и стандарта на живот е висок,имам предвид хората могат да отделят пари и за глупости.....ако и у нас тези две неща бяха налице,също би било възможно да правиш пари с нестандартни идеи....
Сандо
# 2
01:11 | 25 November 2011
Мда така е Мире, за съжаление в нашата малка родинка ако опиташ нещо подобно ще си останеш гладен и бос..
Мира
# 3
20:11 | 24 November 2011
Това само в САЩ може да се случи
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg