Вижте девет души, които са започнали бизнес с абсурдни идеи и са направили милиони от тях:

Сайт за запознанства за женени

Ashleymadison.com е по-специален сайт за запознанства. В него връзки търсят женени хора. Мотото на сайта е „Животът е кратък, намерете си любовница".

Основател е бившият адвокат Ноел Байдърман, който твърди, че е щастливо женен. Сайтът може да се похвали с 3.2 млн. посетители.

Почистване на кучешки изпражнения

Матю Озбърн управлява Pooper-Scooper.com. Той стартирал сайта през 1987 в Охайо. Преди това работел на няколко места, като изкарвал по 6 долара на час и едва свързвал двата края.

Когато научил, че в радиус от 25 км от дома му има 100 000 кучета, на Озбърн му дошла идея да чисти изпражненията на животните срещу заплащане. Той просто искал да си докара допълнително пари и нямал представа, че един ден ще бъде милионер. В началото работил сам, но в последствие му се наложило да наеме още седем служители и шест камиона, тъй като клиенти му станали 700 семейства.

Най-голямата подобна фирма днес е в Тексас. Нарича се Pet Butler, а неин шеф е Мат Босуел. Той има 3 000 клиенти.

Очила за кучета

За какво изобщо са му на кучето очила?

Това е една от най-тъпите идеи за бизнес, които сме чували.

Фирмата, която произвежда тези очила обаче печели милиони, а ние не.

За нея са правени репортажи от CNN, Women's World, списание People, National Geographic и Animal Planet. Те вече разшириха бизнеса си и освен очила, произвеждат други крайно необходими на животните аксесоари като раници, тениски, шапки и играчки.

Пластмасов ядец

В САЩ вярват, че на който се падне ядецът от пуйката в Деня на благотворителността, може да си намисли желание и то ще се сбъдне. Ядецът обикновени има две части, което значи, че може да се счупи на две от двама души.

Кен Ахрони се ядосвал, че само двама души могат да имат този късмет и си казал „Защо не произвеждат изкуствен ядец от пластмаса, например, за да могат и другите да си намислят желание."

Днес неговата компания продава по 30 000 такива на ден, като прави и парчета с надписани късметчета по поръчка. Продажбите й са за над 2.5 млн. долара на година.

Домакинята, която изобрети възглавница за затопляне в микровълновата

Ким Левин измислила Wuvit - възглавнички, пълни с царевица, които се затоплят в микровълновата и върху които после е много приятно да се спи. Тя закърпила първата възглавничка с шевната си машина. Постепенно нейни съседи започнали да я търсят, за да направи такива и на децата им и тя разбрала, че й се отваря златна възможност.

Започнала да ходи на изложения и да представя продукта си и ударила джакпота, когато от универсалния магазин Saks решили да го продават. Това я направило милионерка, а тя дори написа книга за успеха си.

Извинения за пропускане на работа

Американска компания предлага писма, с които може да се извините и да не отидете на работа. Срещу 25 долара може да се сдобиете с писмо, което изглежда като бележка от лекар или болница, фалшиви повиквателни за съд, дори покани за погребения.

Основателят започнал работа с капитал от 300 долара и в момента го управлява в от дома си в Оклахома с помощта на един лаптоп. Сайтът има около 15 000 посещения на месец.

Монаси, които продават офис консумативи

Отчето Бернард Маккой е CEO на компания LaserMonks.com. Те предлагат евтини глави за принтер и друго офис консумативи.

Сред клиентите им са църкви, както и физически лица. Сред най-известните им клиенти се открояват и имената на Morgan Stanley и Американската горска служба.

Продажбите са скочили от 2 000 долара през 2002 до 2.5 млн. долара през 2005. Монасите обслужват 50 000 клиенти и имат по 200-300 поръчки на ден.

Момиче, което натрупа 1.5 милиона от фонове за профили в Myspace

17-годишна американка напусна училище, за да се посвети на бизнеса си - тя прави фонове за профили в Myspace. Нейният сайт привлича по 7 милиона посетители на месец! Печалбата й на месец възлиза на 70 000 долара.

Мармалад по бабина рецепта

Фрейзър Дохърти не е създал уеб сайт като повечето си връстници. Той е забогатял по по-традиционен начин.

На 14-годишна възраст той започнал да прави мармалад по рецепта на баба си. Когато станал на 16 години, шотландският тинейджър напуснал училище и се посветил на бизнеса си. Днес неговата компания SuperJam продава по 500 000 бурканчета годишно и държи 10 % от пазара във Великобритания. Делът на Дохърти в компанията се оценява на между 1 и 2 млн. долара.