Германската компания за коли под наем Sixt, известна със своите реклами с непристойни текстове, в последната си кампания приканва клиентите "да направят като мадам Бруни и да изберат малък французин", (т.е. да наемат малък френски автомобил).

Поканата е придружена със снимка на малка френска кола Citroen, но явният намек визира френския президент Никола Саркози, който е по-нисък от съпругата си, певицата и бивш топмодел Карла Бруни.

"Това е типична за Sixt реклама, която трябва да се възприема с чувство за хумор", а не първосигнално, заяви пред АФП говорител на компанията, подчертавайки, че рекламата е предназначена за клиентела от "професионални пътешественици".

Той призна, че рекламните кампании на Sixt "съдържат намеци, а понякога и малко провокация". Конкретната кампания с "малкия французин" продължи само 2 дни.

Източник: БГНЕС