Холивудската актриса и носителка на Оскар Никол Кидман стана рекламно лице на турския туризъм и ще се появи в кампании в редица чужди вестници, съобщава Daily Sabah.

Целта е съживяване на турския туризъм, който пострада миналата година заради атентатите и опита за преврат. Международната медийна агенция Global Connection (GC) започна да публикува рекламни снимки във влиятелни вестници в Русия и Германия с цел окуражаване на туристите да посещават Турция.

Германските читатели могат да видят лицето на холивудската звезда в кампании, публикувани в
Die Welt и Welt Kompakt. Днес Кидман ще се появи и на страниците на руския вестник „Правда“.

Турция е в топ 10 за медицински туризъм Турция - шестата най-посещавана туристическа дестинация в света, се превръща в една от най-популярните за медицински туризъм държави

В интервю за Хабертюрк австралийската актриса трябва да отговори на въпрос къде би искала да отиде на ваканция в Турция. Тя отговаря: „Очаквате да кажа Истанбул, но грешите. Споделяме обща история, така че най-много бих искала да видя Галиполи“.

Съобщението, че Никол Кидман става лице на рекламна кампания в подкрепа на турския туризъм идва, след като друга холивудска звезда – Морган Фрийман, стана новото лице на турската авиокомпания
Turkish Airlines през януари.