Никол Кидман рекламира турския туризъм

© Wikipedia.org
Холивудската актриса и носителка на Оскар Никол Кидман стана рекламно лице на турския туризъм и ще се появи в кампании в редица чужди вестници, съобщава Daily Sabah.
Целта е съживяване на турския туризъм, който пострада миналата година заради атентатите и опита за преврат. Международната медийна агенция Global Connection (GC) започна да публикува рекламни снимки във влиятелни вестници в Русия и Германия с цел окуражаване на туристите да посещават Турция.
Германските читатели могат да видят лицето на холивудската звезда в кампании, публикувани в Die Welt и Welt Kompakt. Днес Кидман ще се появи и на страниците на руския вестник „Правда“.
В интервю за Хабертюрк австралийската актриса трябва да отговори на въпрос къде би искала да отиде на ваканция в Турция. Тя отговаря: „Очаквате да кажа Истанбул, но грешите. Споделяме обща история, така че най-много бих искала да видя Галиполи“.
Съобщението, че Никол Кидман става лице на рекламна кампания в подкрепа на турския туризъм идва, след като друга холивудска звезда – Морган Фрийман, стана новото лице на турската авиокомпания Turkish Airlines през януари.
Българският бизнес
- Защо поскъпват имотите в София?
- По-малко от два месеца до 12-ото издание на Шумът на парите
- Как да спестяваме в злато с месечни вноски?