Нова мода: Кафе с образа на клиента

1564
Нова мода: Кафе с образа на клиента

© Instagram

Нарича се „селфичино“ и се появи преди десет дни. Идеята хрумнала на собствениците на кафене The Tea Terrace в британската столица Лондон, които решили да продават капучино и горещ шоколад с възможност клиентите да изберат да изпият собствения си портрет, нарисуван върху пяната на напитките, съобщава испанският вестник El Pais.

Оригиналната идея е довела до продажбата на над 400 подобни напитки. Клиентите трябва само да си направят селфи и да качат снимката в приложение, от което служителите на заведението я избират, за да приготвят капучино или шоколад. Снимката преминават през машината Cino, която е програмирана да я възпроизведе с оцветител, изсипан в пяната на напитката.

Целият процес отнема около четири минути и напитките струват малко над шест евро. След първоначалния успех, който превърна „селфичино“ в много популярен хаштаг в социалните мрежи, собствениците на заведението вече обмислят да пренесат идеята и в другите две кафенета, които притежават в Англия. Те смятат също така да патентоват думата.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg